Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Κατάθεση στην UNISEF

Μερικές μέρες πριν έρθουν τα Χριστούγεννα οι μαθητές του Ε'2 πήραν μια πολύ τρυφερή πρωτοβουλία.Αποφάσισαν να μαζέψουν χρήματα και να τα δώσουν στην οργάνωση Ηνωμένων Εθνών για τα Παιδιά, UNISEF. Έτσι κι έγινε! Έφεραν ένα κουμπαρά στην τάξη τους και κατάφεραν να μαζέψουν  αρκετά λεφτά. Με συνοδό την δασκάλα τους πήγαν στην τράπεζα και έκαναν την κατάθεση.




Η μαθήτρια του τμήματος Παναγιώτα  Κρεκούκια έχοντας σαν ερέθισμα την σκέψη αυτών των παιδιών αποφάσισε να γράψει ένα ποιήμα το οποίο και έτσειλε στην UNISEF. 

Μη μου στερείς…

Μη μου στερείς  την αγάπη
Μη μου στερείς  το μυαλό
Μη μου στερείς   τον κόσμο που ζω…


Μη μου στερείς  το παιχνίδι
Μη μου στερείς  το νερό
Μη μου στερείς  τον κόσμο που γεννήθηκα και ζω…
 
Κάτω από μια στέγη γεννήθηκα κι εγώ…

Τώρα χωρίς πατέρα , χωρίς μητέρα, χωρίς αδελφό…

Χωρίς να ξέρω ποιος είμαι
Χωρίς να ξέρω που είμαι…

Μη μου στερείς τους φίλους
Μη μου στερείς  το όνομά μου
Μη μου στερείς  τη μουσική
Ούτε  τη χαρά μου…

Μη μ’ αφήνεις μόνο, τώρα εδώ
Που σε θέλω κοντά μου.
Εσύ είσαι η χαρά μου, η αγάπη, το μυαλό μου, το παιχνίδι,
το νερό μου…

Εσύ είσαι ο λόγος  που ακόμα  ζω
Που ακόμα  αναπνέω και έχω μυαλό!





Δεν υπάρχουν σχόλια: