Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Ο υπολογιστής, μας εμπνέει.


Πέννυ Τεριζάκη, Παναγιώτα Πανταζή(του Αλέξανδρου), 
Μαριάννα Καζάντζα - Ε’2
 Εγώ στην πληροφορική
παίζω με τον υπολογιστή
κι από τι έχω καταλάβει
είναι χρήσιμος πολύ!

Έχει οθόνη μαγική
και μας δείχνει τεχνική.

Έχει ένα ποντίκι ασύρματο
είναι μικρό αλλά όχι ασήμαντο
τα πλήκτρα είναι πολλά
σαν να σε παίρνουν αγκαλιά

Έχει κεντρική μονάδα
και μεγάλη εξυπνάδα.
Ο υπολογιστής είναι μεγάλος
κι έχει εγκέφαλο μεγάλο!!!
 ______________________________________

Παναγιώτα Πανταζή(του Παντελή) Ε’2
Έχω έναν υπολογιστή
που με βοηθάει πάρα πολύ
ότι θέλω να ρωτήσω
εκεί θα το πληκτρολογήσω
και αυτός θα ‘ναι σαν να μου λέει
εγώ θα σε βοηθήσω.

Μπαίνω GOOGLE και πληκτρολογώ.
FRIV θέλω να μπω
ό,τι θέλω εγώ πατώ
και παίζω στο λεπτό
κι άμα κολλήσει ο υπολογιστής
επανεκκίνηση πατάς για να σωθείς!!! 

                    ______________________________________

Ζωγραφιές από τα μάτια των μαθητών της έκτης τάξης,  
                  χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα ζωγραφικής TuxPaint.







Δεν υπάρχουν σχόλια: