Στη δραστηριότητα αυτή πήραν μέρος οι μαθητές του Δ'1 και Δ'2. Σκοπός ήταν να δημιουργήσουν μια εικόνα από την αρχή.
Με την βοήθεια λοιπόν ενός προγράμματος ξεκίνησαν με λευκό χαρτί να αξιοποιούν το προσφερόμενο υλικό και να δημιουργούν τις προϋποθέσεις συνύπαρξης «προσώπων» σε συγκεκριμένο χώρο. Έπρεπε να δώσουν προσοχή στο μέγεθος που θα επιλέξουν για να το κάνουν όσο πιο ρεαλιστικό γίνεται.
Όταν ολοκληρώθηκε η κάθε σύνθεση σκεφτήκαμε να μην το αφήσουμε έτσι, αλλά να του δώσουμε "ζωή". Συνειδητοποιώντας την αφηγηματική δυναμική της κάθε εικόνας, οι μαθητές μετέτρεψαν την απλή σύνθεση σε κόμικ.
Όταν ολοκληρώθηκε η κάθε σύνθεση σκεφτήκαμε να μην το αφήσουμε έτσι, αλλά να του δώσουμε "ζωή". Συνειδητοποιώντας την αφηγηματική δυναμική της κάθε εικόνας, οι μαθητές μετέτρεψαν την απλή σύνθεση σε κόμικ.
Οι συνθέσεις του Δ'1:
Οι συνθέσεις του Δ'2:
Αφού ολοκληρώθηκε η δραστηριότητα οι μαθητές μετακινήθηκαν σε όλους τους υπολογιστές για να δουν τις δημιουργίες των συμμαθητών τους κι έπειτα τις έκριναν. Αφού συζητήσαμε για τα λάθη που έγιναν, οι μαθητές ψήφισαν ποια τους άρεσε περισσότερο.
...και να λοιπόν τα αποτελέσματα:
Νικήτρια σύνθεση του Δ'1 |
Νικήτρια σύνθεση του Δ'2 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου